Total: (110,050) Pershendetje Vizitor | Regjistrohuni | Ndihme | Na Shkruani
Parajsa.com Forumi
... komuniteti i shqiptareve

Kendi i Reklamave


Tregoni rezultatet 1 ne 23 nga 23
  1. #1
    Minifotoja e anetarit Administratori
    Administratori eshte Jashte Linje Administratori Pedestrian Killer Champion
    Reg
    06-07-02
    Lokalizimi
    Chicago
    Postime
    2,935
    Faqe ne Ditar
    10
    Images
    2408

    Kryesore Velipoja, plazhi kurativ dhe ekonomik

    Plazhi i Velipojes eshte nje nga me te preferuarit jo vetem per pushuesit nga Shkodra, por dhe nga rrethe te tjera te Shqiperise apo dhe nga vendet fqinje. Ky plazh shtrihet ne jugperendim te qytetit te Shkodres, 30 km larg tij. Per te shkuar atje pervec se nga Shkodra, per vizitoret nga qytetet ne jug te saj mund te shkojne pa hyre ne qytet. Ne vendin e quajtur Harku i Berdices kthehesh majtas dhe vazhdon rrugen e cila deri ne fshatin Trush i Poshtem eshte rikonstruktuar.

    Plazhi i Velipojes ka filluar te funksionoje si i tille ne fillim te viteve 70 kur u ndertuan kabinat e para si dhe disa njesi tregtare qe me vone u pasuan nga ndertime tre dhe kater kateshe me hyrje tip apartamenti si dhe me lokale te tjera. Ndertesat tre dhe kater kateshe me disa hyrje egzistojne akoma. Pas vitit 1991 ne plazhin e Velipojes u bene ndertime te shumta private si dhe lokale. Jane 480 te tilla ku pushojne nje numer i madh pushuesish. Ne pikun e sezonit, 15 korrik-15 gusht, numri i pushuesve ne kete plazh vitin e kaluar ka qene rreth 80.000 ndersa ne periudhat dy javore 15 qershor-15 korrik dhe 15 gusht-15 shtator ne secilin afat dy javor pushuesit kane qene 30-40 mije. Nder 480 ndertime, 350 jane hotele qe vihen ne dispozicion te pushtuesve. Ka ndertime te tjera familjare dhe mbi 20 restorante.

    Ne plazhin e Velipojes ka energji elektrike 24 ore ne sezonin e plazhit, ndersa uji per perdorim eshte siguruar me ane te shpimeve ne toke dhe vendosjes se elektropompave neper ndertime. Uji i pijshem per konsum blihet. Ne shetitoren ne qender te plazhit do te vendosen nga komuna pika tregtimi sezonale, uniforme ne te dyja anet e saj. Plazhi i Velipojes paraqet nje interes te madh per turizem. Ai ka nje vije bregdetare per shfrytezim 14.5 km nga grykederdhja e Bunes deri prane Ranes se Hedhur, me nje trashesi rere 0-300 m. Rendesine turistike ketij plazhi te Adriatikut ia shton dhe pozicioni i favorshem gjografik (vetem pak kilometra larg zonave turistike mjaft te zhvilluara te Malit te Zi si: Ulqini, Tivari, Budva etj). Thellesia e vogel e detit ne brigjet prane plazhit te Velipojes dhe gjatesia e shtrirjes 300-500 meter, krijon mundesi per ndertime ne trajte pirate ne det.

    Plazhi i Velipojes eshte nje perle e natyres shqiptare ku gershetohen aq harmonishem deti, lumi, plazhi, pylli, laguna dhe mali. Rera e pasur e cila ne dy cepat e plazhit eshte pak e shfrytezuar, ka perqindje te konsiderueshme jodi duke i dhene ketij plazhi vlera kurative. Kushtet klimatike jane te favorshme dhe rreth 100 dite ne vit jane me temperature mbi 25 grade. Uji i kulluar, baticat dhe zbaticat, laguna e Vilunit, rezervati i gjuetise ofrojne bukuri mahnitese. Ne kete plazh lahesh, shetit me varke, gjuan kafshe apo ze peshk si qefull e levrek. Rezervati i gjuetise ka nje siperfaqe 694.5km katrore dhe aty gjenden kater keneta te medha.

    Ne rezervat ka 182 hektare pishe e plep kenete. Nder shpendet, me te shumta jane rosat e shumllojta sidomos kryekuqet. Ketu takohen dhe turtuj, guashe, fazane apo dhe kafshe si lepuj, cakej, dhelpra e derra te eger qe jane me te shumte. Kenetat, bimesia, shpendet perbejne nje nga vlerat e rralla ne Shqiperi. Aty ruhen te qete spontanisht ne gjendje natyrore. Pylli dhe prania e drureve te larte kryesisht plepa ne te gjithe plazhin siguron freski dhe ajer te paster. Zona e Velipojes sipas specialisteve i ka te gjitha mundesite per te furnizuar me peshk, mish, qumesht, veze dhe mjalte tregun turistik te plazhit ne nje sezon kater mujor.

    Ne sherbim te turizmit vitet e fundit jane ngritur mjaft hotele dhe shtepi luksoze me komoditetet e nevojshme. Rrjeti tregtar eshte i kenaqshem. Restorantet kane menu evropiane, tradicionale shkodrane dhe sipas deshirave. "Bellavista" eshte hotel 3 katesh 310 m larg nga bregu, mes pishave me dhoma per kater persona. Ai ka dhe bar, restorant, parking, ajer te kondicionuar, banjo te pajisura me pajisje bashkekohore, tv, telefon, aspirator etj. Hotel "Argenti", ka 4 kate me 50 dhoma. I vetmi qe sherben si hoteleri dhe ploteson kushtet e te qenurit me tre yje. Ai eshte i lidhur me agjensi turistike ne Zvicer, Maqedoni dhe Kosove dhe ne te mund te qendrosh me dite dhe jo si tek te tjeret, dy jave patjeter. Pagesa ditore ne kete hotel luksoz eshte 18-20 euro per nate.

    Ai ka restorant per 400 persona, bar, dhoma komode te pajisura me mjete te kohes, lavanteri, godine te vecante per personelin i cili eshte i kualifikuar. Kjo pasi ka kater vjet qe ne hyrje te qytetit te Shkodres funksionon hotel "Argenti". Para hotelit ne plazh ka nje siperfaqe rere prej 2000 m katrore e cila administrohet nga ky hotel dhe eshte ne dispozicion te pushuesve te tij. Kjo siperfaqe i eshte marre me qera komunes dhe pastrohet dhe sherbehet nga punonjesit e hotelit. Ai eshte nje investim privat prej 315.000 dollaresh, 312 m larg bregut. Ne planet e aferta eshte ndertimi i nje diskoje, pub-i , salle argetimi etj. Prenotimet ne kete hotel kane filluar kryesisht nga qytete te Shqiperise dhe vende te tjera. Hotel "Fantazia" ka restorant, bar, taverne, pishine dhe 23 dhoma per kater persona secila.

    Ne dhoma ka pajisje bashkekohore si dhe ndodhet mes pyllezimit dhe fare prane detit. Ketu sherbehet hotel dhe restorant me prenotim dyjavor ose ditor. Pagesa ne pikun e sezonit 15korrik-15gusht eshte 40.000 leke ndersa ne dyjavoret e tjere zbret 30% me pak. Per shkollat apo grupet e organizuara jashte sezonit veror zbret 40 % me pak. Hotel "Et'hemi" ka 20 dhoma dhe ka cmime qe shkojne 25000-35000 leke. Ne dhomat e ketij hoteli mund te gatuhet nga vete pushuesit familjare te cilet kane pajisje bashkekohore dhe te domosdoshme ne te. Hotelet apo komplekset e tjera vihen ne dispozicion te pushuesve me cmime qe ne periudhen 15 qershor-15 korrik jane 15.000-25.000 leke ndersa ne pjesen tjeter 25000-35000 leke.

    Ka dhe ndertime me te vogla tip vile me 3-10 hyrje dhe cmimet e tyre ne varesi te sezonit jane 20.000-40.000 leke. Keto jane zakonisht ne lagunen e Vilunit apo prane grykederdhjes se Bunes apo rezervatit te gjuetise ku pylli apo rera e pashfrytezuar kane pasuri te madhe. Mbi 20 restorante ndodhen ne plazh ku ka dhe pub-e dhe pushuesit shetisin deri ne oret e vona te mbremjes ne qender ose buze detit. Ne plazh ka dhe disa kabina te thjeshta pa pajisje dhe orendi ku cmimet jane 10.000-20.000 leke. eshte organizuar dhe sherbimi shendetesor, poste-telekomunikacioni, telefonia fikse me kartofona etj.

    Plazhi i Velipojes shfrytezohet dhe per turizem ditor nga banoret e qytetit dhe zonave prane tij. Vitin e kaluar ketu kane ardhur rreth 3000 turiste te huaj nga Maqedonia, Kosova, Gjermania, Italia etj. Prenotimet kryhen individualisht nga te interesuarit per te pushuar ketu.

  2. #2
    Minifotoja e anetarit Administratori
    Administratori eshte Jashte Linje Administratori Pedestrian Killer Champion
    Reg
    06-07-02
    Lokalizimi
    Chicago
    Postime
    2,935
    Faqe ne Ditar
    10
    Images
    2408

    Kryesore Udhetim neper Shqiperi


  3. #3
    Minifotoja e anetarit Administratori
    Administratori eshte Jashte Linje Administratori Pedestrian Killer Champion
    Reg
    06-07-02
    Lokalizimi
    Chicago
    Postime
    2,935
    Faqe ne Ditar
    10
    Images
    2408

    Icon3 Saranda, perla e Jonit

    Saranda, perla e Jonit

    eshte qyteti me i bukur bregdetar ne Shqiperi. Duket sikur vete Zoti e ka krijuar kete vend me penelin e tij. Nje siperfaqe shume e vogel ku gjenden kaq shume monumente kulturore, historike dhe natyrore. I shtrire mes bluse se detit, me nje breg krejtesisht shkembor, rrethohet nga nje uje i paster, i thelle dhe nga nje gjelberim i jashtezakonshem. Se bashku me Vloren deri ne qafen e Llogarase, bregdeti i Jonit eshte 137 km dhe thellesia e detit eshte 200 metra. eshte qyteti me i preferuar ne Shqiperi si nga turistet vendas dhe nga ato te huaj. Sot me perkujdesjen e qytetareve ky qytet jeton kryesisht me turizem, i cili nuk zhvillohet vetem gjate muajve te nxehte te veres, por gjate gjithe vitit. Karakteristike e klimes se Sarandes eshte nje harmonizim i mrekullueshem mes te nxehtit dhe freskut te eres se detit qe asnjehere nuk ta lejon ta perjetosh tragjikisht zhegun e vapes. Temperatura ne Sarande ne vere eshte 30 grade celsius dhe ka mbi 260 dite diell ne vit. eshte stine e lagesht dhe me shume jod. eshte shume e keshillueshme per njerezit qe kane nevoje per jod nderkohe qe ato qe vuajne nga reumatizmat e kane pak problem klimen e lagesht.

    Sot ne Sarande ka mbi 30 mije banore, nje popullsi e cila shtohet shume ne muajt e veres, nga fluksi i madh i turisteve behet dy ose tre here me i madh. Vendasit, sarandiotet kane nje natyre me te vertete europiane, ato jane pak a shume natyra indiferente ne lidhje me mentalitetet, dhe krejtesisht te sjellshem me turistet dhe te huajt. Mikpritja eshte karakteristike ne cdo vend, per te mos u ndjere asnjehere i huaj ne kete qytet. Prej kohesh sarandiotet veshjen e tyre karakteristike kane pantallonat e shkurtra, kanotieren dhe te foluren me pak dialekt minoritar. Fakti qe popullsia eshte e perzier ka krijuar me shume harmoni mes njerezve dhe oportunitet. Saranda eshte nje vend i qete, pa skandale, nje qytet qe ruan karakteristikat e tij me fanatizem, nje qytet qe lashtesine e tij e ka ngritur ne piedestal me monumente te shkelqyera. Sigurisht qe problemet e infrastruktures rrugore jane akoma per tu zgjidhur, por biznesi vendas ka nisur me inisiativen e tij te permiresoje dicka. Gjithashtu problemet e ujit dhe te dritave jane permiresuar shume dhe nuk jane pengese per pushuesit gjate kohes se veres. Ajo qe ndoshta calon pak eshte rruga per te vajtur deri ne Sarande, por shpejt ajo harrohet perpara mrekullise se ketij vendi te virgjer te natyres shqiptare.

    Ushqimi karakteristik ne Sarande duke qene nje vend peshku jane karakalecat me veze. (Lyhen karkalecat me veze te rrahur dhe skuqen. Me pas siper tyre hidhet pak majoneze.) eshte ushqim i vecante qe nuk shijohet ne asnje vend tjeter te botes.
    Nje ushqim tjeter karakteristik jane kocat, te cilat te pjekura ne zgare shoqerohen me veren e kuqe te Delvines. Pervec detit, natyres, ushqimit, ne Sarande turisti ushqehet dhe me vlera te verteta kulturore. Dihet qe Butrinti eshte nje nga vendet me te bukura arkeologjike prane Sarandes. Njekohesisht prane saj gjendet Syri i Kalter, Manastiri ne Mesopotam nje manastir qe i perket viteve 1400 me nje arkitekture shume te vecante. Mund te vizitohet dhe Shen Vasili, ku gjendet nje kishe e vjeter ndertuar ne 1600 me tiparet e nje kishe katolike ne nje vend krejtesisht ortodoks.

    Qyteti i vjeter i Sarandes quhej Pornest, ka qene nje vend prej 10 ha, i rrethuar me mure te larte, i krijuar ne vitet 700-800 dhe ne trekendeshin e saj ka patur kulla shume te larta. Hyrjen e ka patur ne anen perendimore te qytetit. Saranda si qytet para pushtimit grek ka patur kryeqendren ne kalane e Lekursit. Me pas ajo u shkaterrua dhe qyteti u shtri aty ku ndodhet sot. Ne klimen mesdhetare qe e pershkon Saranden bima karakteristike eshte bukovilja, nje bime kacavjerrese qe lulezon gjate gjithe vitit dhe nuk rritet ne asnje vend tjeter. Ate e gjen te celur ne cdo oborr dhe gati ne te gjitha parqet e hoteleve dhe te rrugeve. Gjithashtu karakteristike jane edhe Fiqte e detit. Ne Sarande cdo strukture eshte e ndertuar ne menyre qe pushuesi ta ndjeje veten shume mire. Pjesa me e madhe e hoteleve eshte e pajisur me te gjitha komoditetet duke futur ketu dhe lodrat per femije. Restorante, pube, Self service, piceri, disko, videogames, lojera fati, poker, pista vallezimi ku kercehet muzike e lehte, nje jete qe mund ta shijosh ne pushimet e tua, 24 ore pa pushim. Disa hotele te ndertuara kohet e fundit kane dhe pishina te mbushura me uje te kripur, me uje deti.

    Nenuji eshte i pasur me flore detare, dhe te gjithe ato qe jane te apasionuar ndaj sporteve te ujit mund ta ushtrojne ate.
    Ne Sarande ushtrohet shume dhe turizmi familjar, me shtepi qe jepen me qira. Zakonisht ne korrik dhe ne gusht shtepite jepen me qera 3000 leke te reja. Nderkohe qe ne shtator cmimet bien goxha dhe koha eshte shume e bukur
    Brenda ne qytet te gjitha lokalet dhe dyqanet jane te niveleve europiane. Nderkohe mund te vizitohen dhe muzeu arkeologjik ne qender te qytetit. Pushuesit mund te furnizohen me libra neper librarite e qytetit, nderkohe qe mund te frekuentojne dhe Biblioteken e qytetit, te rinovuar nen kujdesin e bashkise se Sarandes. Turistet mund te kerkojne dhe guida per kalimin e pushimeve te tyre ose t'i drejtohen dhe agjensise turistike Albtorus D, me filialin e tij ne Sarande me zotin Ramiz Kasaj.


    Janar, shkurt Saranda frekuentohet nga pushuesit dimerore dhe temperatura eshte 16-18 grade celsius.
    Hotelet normale e kane cmimin 3000-3500 leke te reja duke siguruar dhe mengjesin. Ne Sarande secili turist mund ta gjeje komoditetin e tij sipas xhepit, ka hotele nga nje yll deri tek 5 yje qe eshte hoteli i Butrintit. Hoteli i Butrintit 13000 leke nje nate, nderkohe qe suita shkon deri tek 500 Euro nata. eshte hotel me pese yje, i quajtur nje nga hotelet me luksoze te Ballkanit. Pika te tjera turistike qe mund te shkohet perreth jane Borshi, Gerneci, Ksamili, nderkohe qe eshte hapur dhe nje vend tjeter qe quhet Pema e Thate, nje vend i mbushur me rere tipike si ajo e Durresit, nje rere e bardhe si sheqer. Nisja per ketu behet me anije ne tete te mengjesit dhe kthimi ne oren 18. cmimi 500 leke per person.

  4. #4
    Minifotoja e anetarit orik
    orik eshte Jashte Linje Anetar/e
    Reg
    23-07-03
    Postime
    4

    Kryesore

    bukur eshte ne plazh

  5. #5
    Minifotoja e anetarit Administratori
    Administratori eshte Jashte Linje Administratori Pedestrian Killer Champion
    Reg
    06-07-02
    Lokalizimi
    Chicago
    Postime
    2,935
    Faqe ne Ditar
    10
    Images
    2408

    Icon3 Plazhi i Shengjinit, nje mrekulli sidomos per femijet


  6. #6
    Minifotoja e anetarit Administratori
    Administratori eshte Jashte Linje Administratori Pedestrian Killer Champion
    Reg
    06-07-02
    Lokalizimi
    Chicago
    Postime
    2,935
    Faqe ne Ditar
    10
    Images
    2408

    Icon3 Zogaj, Plazhi i Bukur i Shkodres

    SHTRIRJA
    Vetem 12 km larg qendres se qytetit te Shkodres, rreze malit te Taraboshit, ne brigjet e liqenit te Shkodres, shtrihet Zogaj, e perfshire ne vijen e verdhe te qytetit. Ajo vjen menjehere pas Shirokes dhe bashke me te jane nder plazhet me te bukura te veriut. Zogaj ka nje siperfaqe prej 842620 meter katror bashke me bregun prane pjeses se liqenit qe ndodhet aty. Ndersa Shiroka eshte shfrytezuar se tepermi para viteve 90-te, Zogaj u frekuentua pas ketyre viteve, pasi me pare ishte zone kufitare dhe nuk shkonin dot pushues. Aktualisht, Shiroka shfrytezohet si pike ndaluese dhe me pak si plazh, ndersa me i frekuentuari eshte plazhi i Zogajt. Ketu ndodhen mbi 100 shtepi me rreth 500 banore. Ato jane shtepi me shkalle te gurta ne hyrje te oborreve e te banesave, me rrethim guri, kryesisht dykateshe. Ne stinen e veres shtepite vihen ne dispozicion te pushuesve. Per te shkuar ne Zogaj kalon uren e Bunes, kthehesh djathtas dhe udheton ne rrugen rreze Taraboshit e cila te con fillimisht ne Shiroke e pastaj ne Zogaj.

    PASURITe NATYRORE
    Zogaj ka nje plazh te mrekullueshem qe laget nga uji i liqenit te Shkodres. Relievi i saj eshte i ulet, kodrinor. Buze liqenit ka mjaft gjire te vegjel shkembore e plazhe me zhavor te veshur me gjelberim perreth. Ne Zogaj ka shkurre mesdhetare si dhe bimesi te kultivuar tradicionalisht si ullinj, fiq, mana e hardhi. Klima ketu eshte shume e shendetshme qe ndikohet nga prania e liqenit dhe malit fare prane. Temperatura mesatare e korrikut eshte 25 grade Celcius. Ajri i paster, liqeni me ujin qe ne kete pjese eshte i paster, mali e pamja e bukur e bejne kete plazh shume te pelqyeshem dhe te shendetshem, sidomos per femijet. Zogaj eshte nje zone e pasur dhe me bime mjekesore si sherebela, mendra, gjethe lari, trumza, mullaga etj. Zona e liqenit ka peshq si krapi, gjuca, ngjala etj.

    TRADITA
    Banoret e zones kane profesion kryesor peshkimin dhe kete ua afrojne dhe pushuesve qe kane deshire te zene peshk. Grate merren me punimin e qilimave te njohur jo vetem ne Shqiperi. Neper shtepi pervec pemeve frutore te shumellojshme dhe perimeve qe mbillen, banoret prodhojne edhe nenprodukte prej tyre qe ua afrojne pushuesve dhe qe pelqehen mjaft. Te tille jane recelerat e ndryshem, thanaku i bere nga thanat, pistili i bere nga kumbullat, pekmezi i bere nga manat etj. Peshkimi behet me varka jo te medha dhe kryhet me rrjeta, grepa e mresha. Ne vere pushuesit shetisin mjaft me varka ne liqen, nga banoret mikeprites e dashamires te zones. Nje gatim karakteristik i Zogajt i cili pelqehet mjaft nga pushuesit eshte tava e krapit. Turistet interesohen edhe per menyren e gatimit te saj e cila eshte e vecante. Kjo per faktin se perberesit e saj merren direkt nga liqeni dhe nga kopshtet e banoreve. Qepa, hudhra, salca e bere vete nga domata apo speci, pistili dhe uthulla pa kimikate e bejne kete gatim te vecante. Servirja e pjatave me gatime prej produkteve te kopshtit eshte mjaft e kendshme per pushuesit. Tradite e zones eshte dhe pergatitja e vajit te ullirit, proces ky qe terheq vemendjen dhe ngjall kureshtjen e pushuesve. Saragat jane nje tjeter specialitet i zones. Ky lloj peshku zihet ne liqen dhe tymoset duke kaluar disa etapa.

    PUSHUESIT
    Zona e Zogajt ka fuqi terheqese natyrore.Prania e liqenit per plazh dhe klima e shendetshme e bejne ate te pelqyeshme per pushuesit. Zogaj frekuentohet kryesisht ne vere nga pushues familjare qe kalojne ketu dy jave apo nje muaj. Numri i pushuesve gjate veres shkon 300-500 vete ne pikun e sezonit, pa permendur pushuesit e shumte ditore. cmimet e dhomave ne shtepite e banoreve shkojne 8000-10000 leke. Ne hotelin e vetem qe ndodhet ketu cmimet shkojne 18000 -20000 leke per dy jave dhe dhomat familiare i kane paisjet e kushtet e nevojshme. Shtepite ndodhen rreze malit ose ne pjesen e poshtme te tij jo larg plazhit. Rruga nga Shiroka deri ne Zogaj eshte e ngushte, por lokalet e shumta buze liqenit, nje pjese e te cileve me shkalle qe zbresin nga rruga, kane bere zgjerime te pjesshme dhe vende parkimi per makinat. Nga ura e Bunes, ne Shiroke e deri ne Zogaj ka mbi 50 bare e restorante. Zogaj frekuentohet per ujin e paster te liqenit, peisazhin piktoresk, klimen, qetesine, mikepritjen e dashamiresine e banoreve te saj.

    "Konti i Monte Kristos shkodran" premton mrekulline ne mes te liqenit

    Ne liqenin e Shkodres, sapo kalon kthesen e pare ne drejtim te Shirokes, shikon nje ishull te gjelberuar. Prane tij jane edhe disa ishuj te tjere te vegjel te formuar nga gerryerjet e tokes prej ujrave te liqenit. Shume vite me pare ato kane qene toke e bashkuar me livadhet prane liqenit, qe perdoreshin si pyje per t'i marre lenden drusore ose per kullota. Ishulli me i madh ka nje siperfaqe 2800 meter katror dhe ne te ndodhen rreth 300 rrenje shelgje si dhe bar i dendur. Ky ishull, prone e dikurshme e familjes Lici, eshte menduar te shfrytezohet, pa e demtuar natyren. Mustafa Lici dhe Ismet Ademi kane filluar investimin per ta bere ishullin nje nder vendet me terheqese e me te frekuentuar per vizitoret jo vetem shkodrane. Ato do te ndertojne nje kopesht zoologjik me 97 lloje speciesh, nder to shpende dhe 37 lloje kafshesh te rralla te sjellura nga jashte sic eshte dhia e bardhe, gomari i bardhe etj. Kafazet do te ndertohen te mbeshtetur mbi shelgjet shekullore, pa i demtuar ato.

    Per te penguar gerryerjen e tokes se ishullit nga rrjedha e ujrave te liqenit, do te behet izolimi i tij me rrjeta me gure, nje meter te gjera dhe tre meter te thella. Per kete izolim do hidhen 600 kamione me gure dhe 320 kamione me pluhur guri. Ne pese muaj te vitit ishulli mbulohet nga uji deri ne 70 cm, dhe per te evituar kete mendohet te hidhen dhera te cilat shtypen mbi shelgje dhe rrisin nivelin e ishullit me mbi 80 cm. Transporti i materialeve behet me tankier, ndersa kur te filloje funksionimi per vizitoret do vihet ne dispozicion nje skaf 50 vendesh qe per pak minuta do pershkoje distancen nga rruga. Pervec kopshtit zoologjik ne ishull do te kete dhe cirk per femijet si dhe pije freskuese. Nuk do te pritet asnje peme, por do mbillen te tjera, thote Lici, duke shtuar se nje dege me pak eshte nje dem me shume. Investimi i cili kap shuma te medha, mendohet te perfundoje pas dy vitesh. Investitoret Lici e Ademi kane percaktuar edhe tarifat. Per transportin me skaf ato do jene 100 leke per person, ndersa vizita ne ishull bashke me argetimin ne cirk do jete 1 dollar per person, me nje orar te pakufizuar.Qellimi eshte shfrytezimi i ishullit duke e bere me te bukur dhe duke e lene te paprekur ate si monument natyre.

  7. #7
    Minifotoja e anetarit Administratori
    Administratori eshte Jashte Linje Administratori Pedestrian Killer Champion
    Reg
    06-07-02
    Lokalizimi
    Chicago
    Postime
    2,935
    Faqe ne Ditar
    10
    Images
    2408

    Icon3 8 shtatori, festa e Ardenices

    8 shtatori, festa e Ardenices


    Ne nje varg kodrash qe shtrihen ne mes te fushes se madhe te Myzeqese, ne drejtimin veri-jug, ne piken me te larte te tyre ndodhet Manastiri i Ardenices qe eshte quajtur "Keshtjella e Myzeqese". Ai ne shekuj ka qene nje qender e rendesishme shpirterore, kulturore dhe historike e Kishes ortodokse. Nje nga arsyet kryesore ka qene afersia e manastirit me rrugen e rendesishme "Egnantia", rruge qe lidhte Evropen Perendimore me ate lindore nepermjet porteve detare te Vlores dhe Durresit. Kjo rruge shkonte ne Kostandinopoje nepermjet Ohrit, Manastirit dhe Selanikut.


    Manastiri i eshte kushtuar lindjes se Hyjlindeses Tereshenjte (nenes se krijuesit, Maria) dhe me 8 shtator eshte festa e saj. Ne kishen e Ardenices mblidhen besimtare ortodokse nga e gjithe Shqiperia dhe e gdhijne ate nate duke u lutur ne kishen e vogel dhe duke ndenjur prane shtepise se Zotit deri ne oren 3 te mengjesit. Me pas te gjithe flejne prane kesaj kishe duke u lutur per faljen e mekateve dhe sjelljen e fatit ne jeten e tyre. eshte nje feste e pervitshme dhe shume e ndjekur nga besimtare e njerez kurioze.


    Kisha e Trinise se shenjte, sipas disa studiuesve i ka fillimet ne shekullin e dhjete. Por, tradita thote; se manastiri u themelua ne shekullin 13-14, ne kohen e Despotatit te Epirit. Kisha qendrore e Lindjes se Hyjelindeses u ndertua me 1743, me kontributet e tregetareve voskopojare. Ndertesat rreth kishes si qilaret, kuzhina, furra, qelite, dhomat e pritjes, mulliri i vajit, ruajne formen e tyre origjinale dhe radhiten nder ndertesat e ruajtura mire te shekullit 18.


    Kisha e manastirit eshte e zbukuruar e gjitha me afreske. Pikturat murale jane veper e vellezerve korcare Konstandin dhe Athanas Zografi dhe datojne vitin 1744. Afresket si cdo shkrim tjeter jane ne gjuhen greke te vjeter dhe paraqesin shtate shenjtoret ungjillezues te sllaveve si dhe shen Joan Kukuzelin nga Durresi, muzikantin e shquar bizantin te shekullit 12. Shumica e ikonave te ikonostasit jane bere ne 1744 nga piktori Kostandin Shpataraku, nga Shpati i Elbasanit. Ikonostasi origjinal u gdhend rreth vitit 1744 dhe u riparua me 1804-en. Ne te njejten periudhe jane gdhendur dhe altari, froni episkopal, amvoni dhe nje ikonombajtes. Te gjitha punet me dru jane lyer me boje ari. Ne to gjenden mjaft elemente me motive nga bota shtazore dhe bimore, me kuptim simbolik, qe i radhisin ato nder punimet me te bukura ne dru te ketyre trevave. Brenda kishes ka dhe elemente te punuar ne argjend dhe ne metal, si psh kandilat prej argjendi te ikonostasit te datuara ne vitet 1725 dhe te zbukuruara me motive nga bota bimore. Shume nga objektet artistike, liturgjike dhe historike te manastirit, ikona, punime argjendi, stoli te shenjta dhe dokumente ruhen ne koleksione muzeale, arkivore apo private te huaja apo vendase, ne pese vende europiane: Greqi, Austri, Itali, Hungari dhe Poloni.
    Megjithate Manastiri vazhdon te kete nje koleksion te rendesishem objektesh ne qeramike, punime qelqi dhe pllaka te ndryshme prej mermeri qe ndodhen neper gjithe manastirin.
    Dikur manastiri ka pasur nje biblioteke nga me te pasurat ne vend. Fama e madhe e tij beri qe t'i dhuroheshin shume libra ne gjuhe te ndryshme. Por ne vitin 1932 biblioteka u dogj teresisht, bashke me te gjitha gjerat qe ndodheshin brenda saj, duke perfshire dhe dokumentacionin historik dhe objektet e tjera me vlere.


    Pas djegies se bibliotekes, manastiri nuk ka pasur vellazeri murgjerore, por aty sherbenin laike, qe kujdeseshin per pronat e shumta te tij. Aty kane qene internuar Kryepeshkopi Kristofor Kisi si dhe Peshkopi i Apollonise Irene Banushi nga Shkodra. Ky i fundit e shpetoi manastirin nga stuhia e shkaterrimit ateist ne vitin 1967. Ai i bindi te rinjte qe te mos e prishnin, sepse ky do te ishte nje dem jo vetem kulturor, por edhe historik, pasi mendohet qe ne maj te vitit 1451 ketu te jete kurorezuar Gjergj Kastriot Skenderbeu. Disa shkruajne se ai eshte kurorezuar "Princ i epiroteve dhe shqiptareve" ketu, ndersa te tjere mbeshtesin idene se ai eshte martuar. Manastiri i shpetoi shkaterrimit, por shnderrimi i tij ne nje repart ushtarak gjate regjimit ateist, i solli shume deme.


    Me vone manastiri u shpall monument kulture nen mbrojtjen e shtetit dhe ne 88-en u hap si qender turistike. Ai iu kthye zyrtarisht Kishes Orthodokse ne 96-en dhe gjate ketij dhjetvjecari te fundit eshte vizituar nga shume turiste te huaj dhe nga vendas nga e gjithe Shqiperia. Ardenica eshte jo vetem nje vend qe duhet vizituar per vlerat e medha historike, artistike dhe fetare, por eshte i ndertuar mbi nje koder shume strategjike dhe i rrethuar me nje natyre te mrekullueshme. Nje dite ne Ardenice eshte me te vertete nje dite e paharruar. Per te shkuar atje duhet te kaloni Lushnjen dhe te merrni kthesen ne te djathte drejt rruges se Kolonjes. eshte pak kilometra afer rruges kryesore, dhe ne rrethinat e manastirit gjenden dhe restorante dhe hotele per ta bere viziten tuaj me te kendshme

  8. #8
    Minifotoja e anetarit Administratori
    Administratori eshte Jashte Linje Administratori Pedestrian Killer Champion
    Reg
    06-07-02
    Lokalizimi
    Chicago
    Postime
    2,935
    Faqe ne Ditar
    10
    Images
    2408

    Icon8 Magjia e Alpeve Shqiptare


  9. #9
    Minifotoja e anetarit AlbShkodra
    AlbShkodra eshte Jashte Linje Anetare Nderi
    Reg
    11-09-03
    Lokalizimi
    Londer
    Postime
    5,425

    Kryesore

    Borshi, bukuria qe te josh

    Ne Borsh njeriu mund te qendroje me kembet ne ujet e detit, trupin ne reren e plazhit, koken nen hijen e portokalleve. Borshi perfaqeson nje amfiteater gjigant natyror te vendosur buze detit Jon.

    Sapo del ne Qafen e Shen Thanasit, ne sheshin e Melqines, te shpaloset papritur nje panorame e mrekullueshme me detin e pamate, te kalter ne maksimum deri ne ate blune e tij gati te frikshme ne distance nga bregu. Ky eshte Borshi! Pare nga siper, te krijohet pershtypja se bashkejetesa e valeve te tij me bregun, me reren e plazhit, vazhdon e paqte, ashtu si gjate mijevjecareve te krijimit nga natyra. Nen kalane e Sopotit, rreze Picakut shfaqet e gjarperon deri ne det lumi i Borshit me shtratin e tij te zallte e te bardhe.
    Borshi eshte i degjuar ne tere Shqiperine per bukurite natyrore te tij. Ne te gjithe morine e shpateve te pjerret, te ashper e shkembore qe perbejne tiparin dallues te rivieres shqiptare, territori i Borshit perfaqeson nje nderthurrje te shkelqyer te relievit fushor, kodrinor e malor. Prania e formave te ndryshme te relievit ne nje distance te vogel ne vije ajrore lindje-perendim i jep nje bukuri te rralle peizazhit te Borshit.
    Aty formohet nje oaz klimatik, te cilin nuk e gjen ne asnje pjese tjeter te viseve bregdetare te Shqiperise, duke qene keshtu nje vend i privilegjuar nga natyra. Pozicioni gjeografik i Borshit, i vendosur ne mes te bregdetit te Jonit, lejon qe ai te arrihet njesoj nga te dy ekstremet e Rivieres shqiptare, duke bere qe me mundesi minimale te realizohen nga turistet vizitat e vendeve dhe pikave historike te zones.
    Turizmi ne Borsh, thjesht familjar
    Te shkruash per turizmin ne Shqiperi provon njeheresh dy ndjesi. Njera eshte adhurimi dhe magjepsja ndaj asaj qe i ka falur natyra vendit tone te vogel e te varfer dhe tjetra eshte keqardhja e mospromovimit te ketyre bukurive e mos shfrytezimit te tyre ne dobi te njeriut dhe ne rastin me te keq, e shkaterrimit te tyre per perfitime vetjake.
    Turizmi ne pergjithesi ne Shqiperi bazohet ne iniciativen private te familjeve qe aplikojne turizmin familjar, por te cilave u mungon vizioni ndoshta dhe mundesia per nje marketing te atyre cka ofrojne. Hotelet e dikurshme nderkohe kane nje rimekembje dhe vazhdojne te funksionojne, per shkak te emrit te dikurshem, ndoshta jo me kapacitet te plote, ndersa hotele te vogla te reja jane ne perpjekjet e tyre te para per t'u promovuar. Ne keto kushte te mungeses se strategjise dhe informacionit te plote mbi turizmin, ka mundur te zhvillohet me shume vetem turizmi familjar, por problem mbetet forcimi kategorizimi dhe perfshirja ne organizmat kombetare, rehabilitimi dhe pershtatja sipas kategorive.
    Aktualisht ne Borsh, edhe pse shtrihet ne rajonin e perfshire ne harten e agjencive turistike detare te Korfuzit, turizmi eshte me shume nje potencial se sa nje vlere reale. Keshtu ne vend te komoditetit dhe standardit te larte te sherbimit turistik, aty do te gjesh nje mikpritje te pashoqe, bujari qe te ben te ndihesh si ne shtepi dhe gatishmeri per te te sherbyer.
    Nese nisesh per te kaluar disa dite ne Borsh, nuk eshte e nevojshme te shfletosh asgje, per faktin e thjeshte se informacioni mbi hotelet dhe resurset me adresat perkatese nuk ekzistojne dhe ne fakt nuk ka hotele te mirefillta te regjistruara. Vendin e tyre e zene vila private 2-3 kateshe e ndertime te vogla intime, me kapacitet te vogel e te pershtatshme per nje turizem elitar.

    Borshi, vendi i sopotareve trima e te ditur

    Shekujt e mbuluan me pluhurin e harreses emrin e qytetit. Por shkrimtaret e historianet e lashte s'kishin si ta linin pa permendur qytetin bregdetar. Midis Orikut dhe Onhezmit (Saranda) ato bejne fjale vetem per nje qytet, Panormusin. Rrenoja te ndonje qyteti tjeter nuk ka.
    Historia e Borshit dhe e borshioteve eshte e lidhur pazgjidhshmerisht me historine e Sopotit, ne themelet e te cilit jeta ka evoluar ne formen e nje qyteti te vjeter antik, te rrethuar me mure, qe nen peshen e shekujve jane kthyer ne rrenoja, mbi te cilat filluan te hidhen themelet e Kalase se Sopotit rreth shek IV p.e.s. Kalaja e Sopotit kishte nje pozite gjeografike teper te favorshme per zhvillim. Ajo ndodhej ne kryqezimin e rrugeve qe fillonin njera nga Dyrrahu ne Foinike (Finiq) e Nikopol (Arte) mbi malet Akrokeraune (Llogara). Kalaja nuk i shpetoi djegies, plackitjes dhe rrenimit nga legjionet e konsullit romak Paolo Emili ne vitin 167 p.e.s.
    Ne perandorine e Bizantit, perandori Justinian e vuri ate ne listen e fortifikimeve ne vitet 527-565. Ndersa ne vitin 1458 na shfaqet nen Despotatin e Epirit me emrin Arhonteja e Sopotit (Arcontea Sopotu) dhe ne vitin 1266, Sopoti gjendet ne pushtetin e Karlit I te Azhuineve franceze e me pas ne duart e kaloresve gjermane e me vone per shume kohe nen Republiken e Venedikut.
    Ne 1431 ne regjistrin otoman figuron si nahija e Sopotit, ku perfshihej Kudhesi, Piluri, Lukova dhe lugina e Borshit deri ne kufi me ****eleshin. Me pas, ne luftrat shqiptaro-turke, kalaja binte here ne duart e njeres pale here ne duart e tjetres derisa ne 1492 u be perfundimisht prone e sulltan Bajazitit. Ne 1571, pas shtypjes se kryengritjes se Bregut, vendasit e hodhen ne ere me municion se bashku me kalane. Kete vit Borshi ne regjistrimin e ri osman figuron me 80 shtepi. Ne 1679 Bedo Zeneli u vu ne krye te fshatit per meremetimin e kalase dhe vendbanimeve dhe me pas i biri e lidhi kalane me pashallekun e Janines. Ne vitet 1845-1865, fale emigracionit ushtarak, fshati u zhvillua shume, nga jashte vinte mall e pasuri, beheshin ndertime madje dhe hane ku bujtnin falas nevojtaret, te vobektit dhe rrugetaret.
    Vitet e socializmit u shoqeruan me reformen agrare ne vitin 1957, te cilat pas renies se komunizmit u shperbene ne menyren me te gabuar ne vitet 1990. Periudha 97-'00 eshte nje nga me te erretat per Borshin, per demet ne fushen ekonomike, sociale, demografike e te mjedisit.
    Si mund te shkohet atje?
    Borshi i ka mundesite dhe perspektiven per te potesuar te tre menyrat e transportit, tokesor, detar dhe ajror, ne distance te afert, edhe pse cilesia dhe niveli i tyre sot lene per te deshiruar. Ato qe mund te shfrytezohen me shume jane rruget automobilistike nga Saranda (38 km) dhe Vlora (96 km).
    Me perspektive eshte edhe transporti detar me ane te terminaleve te vogla portuale ne Porto Palermo (4 km), Himare (12 km), Vlore (70 km). Ne te ardhmen do te vihet ne eficence aerodromi i Vrionit, 30 km larg Borshit, rreth 10 ha, i mjaftueshem per aviona carter dhe turistike si dhe per helikoptere. Kjo do te beje te mundur lidhjen e Borshit me basenin me te fuqishem turistik ne bote, pellgun e Mesdheut.

    Keshtjella e Sopotit, mesazh i botes se lashte

    Teknika dhe ndertimi i mureve si dhe qeramika me vernik te zi e datojne kalane e Borshit ne shek IV-III para eres sone. Rreth 2400 vjet me pare nisi dhe nuk pushoi per muaj te tere zhurma e vareve te renda, qe godisnin daltat e hekurta qe shkeputnin prej malit bl**** te medhenj te rende sa nje kamion. Siperfaqja e rrethuar arrin ne 5 hektare (50 000 m2), e mjaftueshme per t'u quajtur qytet.
    Jeta lindi aty ne shek IV-III. Iliria ne ate kohe mbulohej nga nje rrjet i dendur qytetesh, dhe nuk mund te mos lindte edhe ketu nje i tille, sepse klima ishte e bute, toka pjellore, ujera te shumta burimesh dhe kryqezim rrugesh. Kalaja permendet ne shume libra historianesh bizantine, dijetaresh veneciane, por edhe ne regjistra fiskale turq. Ajo ka nje histori shume interesante, eshte djegur e shkaterruar dhe eshte ringritur nga dheu, si simbol i qendreses se shqiptareve dhe deshires per ringjallje.
    Kalaja e Badhres, vendbanim 3400 -vjecar
    Ne te majte te ruges automobilistike Piqeras- Borsh, mbi nje koder jo fort te larte, gjendet kalaja prehistorike e Badhres, ne rrenojat e se ciles ruhen gjurmet e nje vendbanimi 3400- vjecar. Ne pjesen me te ngritur te kodres gjenden muret e kalase me gure te papunuar njeri mbi tjetrin me gjeresi 2-2.20 m, kurse lartesia ne pjesen me te ruajtur arrin 1m.
    Kalaja e Badhres si nga teknika e ndertimit te mureve ashtu edhe nga materiali arkeologjik, paraqet nje nga fazat me te hershme te ndertimit te vendbanimeve te fortifikuara, te detajuara ne epoken e bronxit ne vendin tone duke hedhur keshtu drite mbi organizimin fisnor patriarkal te shoqerise ilire, ne mijevjecarin e dyte para eres sone.

    Sherbime te ndryshme

    Sherbimet tregtare plotesohen me ane te disa dyqaneve te tipit minimarket te mbledhura ne qender te fshtatit dhe te tjera te shperndara neper lagje, duke plotesuar kerkesat e tregut. Sherbimi telefonik mbulohet nga filiali i Sarandes me ane te nje centrali automatik, por shume e perhapur eshte edhe telefonia celulare. Ekziston edhe spitali ne nje ndertese te mjaftueshme per nje sherbim cilesor.
    Gjenden disa bar-restorante te kendshme me kuzhine te pasur, ku gatimi tradicional shqiptar nderthuret me kuzhinen greke dhe italiane. Ushqimet jane te fresketa dhe te prodhuara nga vendasit si agrumet, ullinjte, perimet e frutat. Peshku dhe frutat e detit jane gjithashtu te preferuera, teper te shijshme dhe te sapozena nga peshkataret borshiote.
    Nese deshironi pushime absolutisht te qeta, te preheni ne gjirin e natyres te ushqeheni me frutat e saj, larg zhurmes e pluhurit te qyteteve, ku veshi te degjoje vetem dallget e detit dhe feshferimen e gjetheve te pemeve aty prane, nese do t'i shpetoni rutines per pak vetmi, Borshi do te ishte nje zgjidhje e shkelqyer.

    180 dite banjo dielli

    Per Borshin tempetura e ujit 18 grade dhe e ajrit 20 grade si temperatura komforte per banjo vendosen ne menyre te qendrueshme qe ne dekaden e pare te majit deri ne dekaden e pare te nentorit per ujin, dhe dekaden e pare te tetorit per ajrin. Banjot e ujit arrijne deri ne 180 dite, kur Mesdheu i ka 150 dite. Kripshmeria e ujit ndryshon midis 39-40 per mije ne varesi te stines. Ka ujera alkaline me fortesi ph. 8.08-8.40 me pasterti te madhe, tejdukshmeri te mire, te pandotur akoma me sasi oksigjeni brenda normave 8-9mg/l pa arome e shije anesore.

    Borshi.
    Imazhe te Ngjitura Imazhe te Ngjitura

  10. #10
    Minifotoja e anetarit AlbShkodra
    AlbShkodra eshte Jashte Linje Anetare Nderi
    Reg
    11-09-03
    Lokalizimi
    Londer
    Postime
    5,425

    Kryesore

    Imazhe te Ngjitura Imazhe te Ngjitura

  11. #11
    Minifotoja e anetarit AlbShkodra
    AlbShkodra eshte Jashte Linje Anetare Nderi
    Reg
    11-09-03
    Lokalizimi
    Londer
    Postime
    5,425

    Kryesore

    Imazhe te Ngjitura Imazhe te Ngjitura

  12. #12
    Minifotoja e anetarit AlbShkodra
    AlbShkodra eshte Jashte Linje Anetare Nderi
    Reg
    11-09-03
    Lokalizimi
    Londer
    Postime
    5,425

    Kryesore

    Syri i Kalter

    Te gjithe syte nga "Syri i Kalter"

    ''Syri i kalter
    ku harroj dhe ku kujtoj
    ku jeten e gjej per ta shperndare bujarisht
    me dy sy te kalter''

    Jane keto disa nga vargjet me te cilat poetja gjermane Silke Blumbach, shprehu ate peshtjellim ndjenjash, ate emocion e ngazellim si te nje femije, qe ndien gjithkush kur ndodhet perballe nje bukurie natyrore si "Syri i Kalter".
    Ky burim i rralle gjendet pergjate rruges Sarande-Gjirokaster, nen kemben e Malit te Gjere, ne lartesi mbi 1500 m mbi nivelin e detit mes nje pylli me drure te medhenj qe bejne shume hije. Burimi ka nje efekt te magjishem mbi ata qe e shohin. Sapo perqendron veshtrimin ne ate vorbull uji qe buron e vertitet pa pushim, duket se jeta plot probleme, strese e detyrime ne qytetin e zhurmshem atje tej, nuk ekziston. Uji i burimit qe del nga zemra e tokes vazhdon rrjedhjen e tij ne lumin e vogel te Bistrices, duke krijuar keshtu edhe liqenin e Bistrices.
    Ngjyra e ketij pellgu ujor eshte e larmishme, ne pjeset me larg ngjyra eshte blu ne jeshile te erret, ndersa ne qender te tij ne formen e nje syri, uji ka ngjyre te kalter te kthjellet. Prandaj dhe thjesht njihet me emrin "Syri i kalter". "Syri i kalter" ka terhequr dhe vazhdon te terheqe vemendjen e shqiptareve dhe sidomos te te huajve. Shume vete, zhytes e eksperte kane tentuar te hyjne ne gropen e thelle, por askush nuk ka munduar t'ia dale mbane. Perreth tij duket sikur pemet jane jane ne gare e jane rritur me shume se kudo tjeter. Thellesia mbetet ende e pamatur, ndersa prurjet e Syrit te Kalter jane 5,4 m3/sek. Deri me sot investimet dhe me to edhe ndotja ende nuk kane mberritur ne kete qoshe te mrekullueshme te natyres. Ekziston vetem nje projekt 10- vjecar hartuar nga fqinjet tane italiane gjoja per furnizimin me uje te Delvines, Qeparoit, Himares, Dhermiut dhe te gjithe bregdetit etj, gjoja per zhvllimin e ketyre zonave turistike, por si qellim kryesor eshte furnizimi me uje i rajonit te thate te Puljas. Pra investim, qe sipas specialisteve, do te sjelle vdekjen e "Syrit te kalter".

    Po cili eshte projekti i perfolur kaq shume?

    Ka mese 10 vjet qe fqinjet tane luajne me karten e "Syrit te Kalter", duke premtuar gjithcka sapo shohin nje drite jeshile per projektin e tyre dhe duke i terhequr e mbajtur peng marreveshje te tjera, kur projekti kundershtohet.
    Projekti parashikon blerjen e ujit shqiptar ne sasine 5,5 m3/sek nga burimi i "Syrit te Kalter" ne Sarande. Ujesjellesi kalon mbi 100 km gjatesi ne territorin e Shqiperise dhe nga Vlora, nepermjet Kanalit te Otrantos, duke pershkuar 83 km nen uje ne nje thellesi prej 1000 metrash do te mberrije ne Pulja. Vec te tjerash, ne projekt parashikohen degezime te ujesjellesit ne sherbim te qendrave dhe te zonave te bregdetit ne kuadrin e zhvillimeve turistike dhe marreveshjeve te korridorit te 8-te, por viset shqiptare mund te kenaqen vetem me 0,7 m3/sek, qesharake kur e krahason me shifren qe do t'i shkoje Puljas dhe me faktin qe burimi eshte yni. Sipas llogaritjeve, sasia totale e ujit te pijshem qe do te niset ne drejtim te Italise eshte jo me pak se 150 milione m3 ne vit, kostoja e projektit parashikohet rreth 6 milione USD dhe pritet qe realizimi te perfundoje brenda 6 viteve.
    Mesohet se ky projekt eshte servirur ne disa tavolina dhe njehere ne vitin '99 eshte kundershtuar nga zevendeskryeministri Meta, duke iu argumentuar italianeve se ky projekt mund te sjelle shkaterrimin e burimit dhe zones perreth dhe se ne vend te tij mund te shfrytezohen burime te tjera ne Permet, Tepelene, Gjirokaster dhe Vlore.
    Por qeveria e re e kryeministrit Nano e gjykoi te arsyeshme me ane te nje vendimi te korrikut 2002 qe ky projekt te firmosej.

    Turizmi ne Shqiperi, per te ardhur keq

    Nese udheton nga Ulqini per ne Budva, nje terren teresisht malor me male qe bien thike mbi det dhe shume pak gjire te vogla, kalon gjate gjithe kohes mes maleve neper tunele te gjate e me drita dhe per asnje cast nuk te ndahet nga syte pamja e detit. Te gjitha investimet pergjate kesaj rruge jane bere ne kohen e Titos dhe nuk eshte lene pellembe bregdeti pa u shfrytezuar. Shteti i atehershem, u kishte dhene kredi banoreve te zonave perreth per te investuar vila, por ishte bere kujdes qe keto te ngjanin si nje kompleks turistik. Nje kujdes edhe me i madh eshte treguar per Budven, ku plazhet jane shume te vegjel, aty ketu te sajuar me guralece, por jahtet e shumte mund te te cojne ngado. Shtetitjet me jahte, me anije te vogla, barka e skafe jane biznesi me fitimprures, kjo do te ishte nje ide shume e mire edhe per bregdetin tone te mrekullueshem. Kjo dhe investimet e studiuara, mundesite pa fund per argetim bejne ate qe Budva te kete shume turiste edhe pse ka pak plazhe. Nese dihen te gjitha keto, nese studiojme dhe investojme si duhet vendi yne me potencialin natyror qe ka, mund te kthehet teresisht ne vend turistik. Keshtu nuk duhet te udhetojme ne te gjithe boten per te gjetur te bukuren, kur e kemi ate fare prane dhe nuk dime ta mbrojme e ta perdorim ne te miren tone. Nuk ka kuptim te themi, po bejme me te miren, duhet te kemi sukses te bejme ato qe jane te nevojshme

    Syri i Kalter.
    Imazhe te Ngjitura Imazhe te Ngjitura

  13. #13
    Minifotoja e anetarit AlbShkodra
    AlbShkodra eshte Jashte Linje Anetare Nderi
    Reg
    11-09-03
    Lokalizimi
    Londer
    Postime
    5,425

    Kryesore

    Imazhe te Ngjitura Imazhe te Ngjitura
    Njeriu lind per ta jetuar jeten, pastaj kerkon magjine e saj: dashurine, pasi e gjen... jeta stoliset me miresi... miresise i falesh dhe me engjellin tend keni nje zemer te perbashket. Te dua cmendurisht engjelli im.

  14. #14
    Minifotoja e anetarit AlbShkodra
    AlbShkodra eshte Jashte Linje Anetare Nderi
    Reg
    11-09-03
    Lokalizimi
    Londer
    Postime
    5,425

    Kryesore

    Imazhe te Ngjitura Imazhe te Ngjitura
    Njeriu lind per ta jetuar jeten, pastaj kerkon magjine e saj: dashurine, pasi e gjen... jeta stoliset me miresi... miresise i falesh dhe me engjellin tend keni nje zemer te perbashket. Te dua cmendurisht engjelli im.

  15. #15
    Minifotoja e anetarit California_Babe
    California_Babe eshte Jashte Linje Anetare Nderi
    Reg
    21-02-04
    Lokalizimi
    USA
    Postime
    54

    Kryesore Re: Udhetim neper Shqiperi

    Origjinali i postuar nga Administratori
    Pogradeci 45 dite kryeqytet i veres
    Vendi im i preferuar
    People who think they know everything are irritating to those of us that do.

    QuEen Of UniVerSe

  16. #16
    Minifotoja e anetarit Administratori
    Administratori eshte Jashte Linje Administratori Pedestrian Killer Champion
    Reg
    06-07-02
    Lokalizimi
    Chicago
    Postime
    2,935
    Faqe ne Ditar
    10
    Images
    2408

    Icon8 c'eshte ky Qipriot

    Always be yourself, express yourself, have faith in yourself, don't go around looking to duplicate a successful personality.

  17. #17
    Minifotoja e anetarit AlbShkodra
    AlbShkodra eshte Jashte Linje Anetare Nderi
    Reg
    11-09-03
    Lokalizimi
    Londer
    Postime
    5,425

    Kryesore

    Petrela - ku flasin guret

    Kryeqyteti shqiptar eshte nje nga koktejet me te vecanta - per ta shijuar deri ne fund - malin, detin, pyjet, nje liqen te vockel dhe rrenojat e nje kalaje te vjeter.

    Ketyre diteve te prillit rrethinat e Tiranes ofrojne nje tjeter perjetim te pranveres: ajrin e fresket, veren e Lundres dhe mishin e pjekur.
    Sapo kalon Saukun, pamja ndryshon: vende te kendshme ku mund te kalosh dy ore larg vrullit te qytetit. Rruges gjen plot restorante apo bare me tavolinat e vendosura nen hijen e ullinjve - zhurma te largeta makinash - gjithsesi te kujtojne qe edhe per pak dhe gjithcka do te filloje serish. Duke vazhduar rrugen drejt Elbasanit, ne te djathte sheh nje xhami te vogel maje nje kodre (e ndertuar nga nje fondacion islamik i Kuvajtit) dhe mandej nje ure e vogel, ne fillim te se ciles eshte ngritur nje tip rrethimi me gure - ndaj ura merr pamjen e nje dickaje te vjeter - eshte paraprijese e asaj cfare do te shohin syte me vone. Rruga behet gjithmone e me e gjate, nuk ka shtepi perreth, vetem restorante dhe hotele te ngritura radhe; gjithmone ne te djathte, maje nje shkembi behet menjehere e dallueshme Kalaja e Petreles.
    Mbreselenese eshte hera e pare qe e sheh: vendosur maje shkembit, ngjan me dicka te harruar edhe nga koha; te krijohet pershtypja se ai vend ka dicka per te treguar. Rruga fillon gjarperon dhe duhet pasur kujdes gjate kthesave sepse papritur mund te gjesh perpara banore te Petreles duke kullotur bagetine ose thjesht duke u ngjitur per ne shtepi.
    Qendra e fshatit eshte nje shesh i madh i bardhe, prej te cilit duket e gjithe Tirana. Dy-tre restorante dhe dyqane ushqimoresh i gjen ne cepat e sheshit. Ndersa ne qender te tij eshte nje burim, ku mund te freskohesh dhe ta kundrosh kryeqytetin te fundosur ne grope.
    Ky eshte edhe vendqendrimi per automjetet, pjesa tjeter e rruges per ne kala duhet bere ne kembe. Do te jete pak e lodhshme, sidomos per ata qe nuk jane mesuar, t'i ngjitesh rrugines se ngushte, plot gure te thepisur - ne te djathte nuk ka asgje ku mund te mbeshtetesh - vetem hapesire ajri pafund.
    Shenja e patkoit te kalit te Skenderbeut (ke nje foto me shkalle guri)
    Vemendje ku vini kembet: ne kala cdo gur ka histori te shenuar. Pas me pak se 10 minutash tatepjete, mund te vereni nje gur me te madh se te tjeret me nje shenje te care ne mes. E cara ka formen e ne patkoi dhe legjenda tregon se kur Skenderbeu eshte ngjitur drejt kalase, patkoi i kalit te tij ka thyer gurin, duke e shenuar perjetesisht.
    Kalaja e Mamices
    eshte kalaja e princeshes Mamice, te pakten ajo ka jetuar aty, ne kohen kur turqin orvateshin ta pushtonin. Ne maje eshte mbivendosur nje tjeter ndertim: i gjithi prej druri, duke pretenduar te ruaje formen e rezidences se vjeter, bar-restorant "Kalaja". Dikujt i paska shkuar ne mendje se vizitoret pas nje ngjitjeje te lodhshme do ta deshironin sigurisht nje pije freskuese, ndaj ne rrenojat e kalase shekullore ka hapur nje kioske te kendshme.
    Duket dora e "pronarit" te kalase, pasi ne cepat dhe mbi guret e saj jane vendosur drita, stola per t'u ulur dhe ornamente (topa guri, qe perdoreshin per te qelluar armikun me gurehedhese, qypa te stermedhenj, objekte tipike te fshatit) gjithcka menduar ne menyre shume piktoreske.
    Mbrapa restorantit mund te vizitosh edhe pjesen e mbetur: nje nga kullat e vogla rrumbullake e vendosur ne cep - ne te njejtin mur mund te dallohen edhe shenjat e principates se Topiajve, nje forme e cuditshme dielli apo ylli, e formuar me gure te kuq.
    Pusi ku laheshin shtojzavallet
    Afer te njejtit mur te shenuar ndodhet edhe nje pus: thuhet se kalaja furnizohej me uje nga nje burim i fshehte nentokesor. Pusi (pamja e sotme e te cilit le per te deshiruar) eshte nje nga detajet me te kendshme te perrallave, ndaj mund te vini imagjinaten ne pune: muret rreth tij jane te dekoruara, duken si hapesira ideale per nje pasqyre, ne cep ndodhet nje e care e madhe (presupozohet si dritare) prej nga duket e gjithe fusha. Prej andej ti mund t'i shohesh te gjithe, por pa u dukur; pikerisht ky ka qene vendi ku laheshin fisniket e kalase; vizatimet dhe punimet ne mur e "thone" dicka te tille.
    Restoranti mbi kala
    Deri diku nuhatja nuk ka gabuar: restoranti eshte i ndare ne dy kate. Gjithcka eshte prej druri ngjyre vishnje e erret; dyert kane brava te vjetra si cengel dhe kercasin gjithmone nga era. Pjesa e siperme ka formen e nje gjysme rrethi: dritaret, qe shohin mbi gjithe fshatin, jane ne pjesen rrethore. Xhamat jane mbuluar me qendisma dhe syri rikrijon mjedisin tipik shqiptar; ornamente karakteristike dhe nje oxhak kompletojne pikturen. Ushqimi qe gatuhet aty eshte tradicional.
    Udhetimi vazhdon
    E bukura e ketyre vendeve eshte se gjithmone mund te zbulosh te reja; edhe pse jo shume e permendur ekziston nje tjeter kala, rreth 45 minuta larg Kalase se Petreles. Kalase se Persqopit (nga vendasit quhet Kalaja Ilire) ne fakt tashme i duken vetem rrenojat dhe rruga per te arritur deri atje eshte disi e ashper. Ka dy menyra: rruga e shkurter me automjet te pershtatshem, deri diku dhe pastaj 15 minuta duke ngjitur te tatepjeten; ose rruga e gjate 45 minuta ne kembe mes rrepirave. Sipas vendasve, e dyta eshte me e bukur per t'u pare; keshtu ofrohet kenaqesi edhe per te pasionuarit e ecjes ne shkembinj, ashtu edhe per ata qe nuk duan te lodhen shume.
    Ku te zini vend dhe te hani
    Ky nuk do te jete problem. Rruges jane ngritur disa hotele dhe bar-restorante, secilin mund ta dallosh per nga cilesia vetem duke e veshtruar. Ndertesat me te medha jane hotele me pishina, fusha futbolli, sauna dhe nje sere sherbimesh te tjera. Me i njohuri per cilesi eshte hotel "Europark Arturi", ne Mullet, afer rruges kryesore. Hotel "Riza" ndodhet pak me siper, jo aq luksoz sa i pari, por ofron nje pishine dhe nje fushe futbolli, duke krijuar nje mjedis te kendshem per familjaret.
    Historia e kalase
    Nje nga kalate me te ruajtura nga koha ne Shqiperi eshte ajo e Petreles, me nje pozicion shume piktoresk, e vendosur ne maje te nje shkembi, me pamje nga lumi (ne dite te kthjelleta mund te shohesh prej andej edhe kalane e Krujes). Perandori Justinian fortifikoi kete vend me qellim mbrojtjen e Durresit (Dyrrahut). Kulla ne qender te kalase daton ne vitet 500 pas eres sone, ndersa muret rrethuese jane ndertuar gjate periudhes bizantine, te shtrira ne formen e trekendeshit, me kulla te vogla rrumbullake neper cepa. Si vendbanim fillestar duket se ka luajtur rol prania e ujit me shumice nga dhjete burime. Gjate kohes se Skenderbeut kalaja ka qene nje nga pikat e rezistences kunder turqve: Mamica (bija e Kastrioteve) ka jetuar ne kete keshtjelle dhe sot kujtohet si nje nga simbolet e kalase.
    Historia e Petreles
    Petrela eshte banuar qe ne kohet e vjetra. Keshtjella ishte ndertuar ne nje nga ngulmimet ilire, Viles, aty jane gjetur edhe mbeturina te mureve ciklopike ilire. Per emrin e fshatit ka disa versione - ai me baze shkencore eshte se prejardhja eshte greko-latine, nga Petra dhe Alba, me kuptimin "Shkemb i bardhe". Petrela ka qene gjithmone me rendesi per te siguruar rrugen kryesore nga bregdeti ne Qafen e Kerrabes dhe permendet prej historianit Malchus, kur u perfshi ne luftra me Teodorikun me 479. Me 1107-08 ne luftimet per te pushtuar Durresin, Petrela u perdor nga ushtria bizantine per te bllokuar Qafen kunder Bohemundit II dhe pushtuesve normade. Emri Betrula eshte shenuar gjithashtu nga kronikani arab Al-Idrizi me 1153. Me 1601 ka pasur tri kisha ne Petrele, ndersa sot nuk ka gjurme te tyre. Sot ne qender te Petreles jetojne rreth 4000 banore, shumica myslimane ose bektashinj.
    Imazhe te Ngjitura Imazhe te Ngjitura
    Njeriu lind per ta jetuar jeten, pastaj kerkon magjine e saj: dashurine, pasi e gjen... jeta stoliset me miresi... miresise i falesh dhe me engjellin tend keni nje zemer te perbashket. Te dua cmendurisht engjelli im.

  18. #18
    Reg
    10-01-04
    Lokalizimi
    Angli
    Postime
    170

    Kryesore Re: Plazhi i Shengjinit, nje mrekulli sidomos per femijet

    shengjini me te vertete eshte nje vend te bukur une jame nga shengjini dhe jame rritur aty.
    Imazhe te Ngjitura Imazhe te Ngjitura
    Life is pressures, so make the most of it, wile you're living cause you never know what might happen one day.

  19. #19
    Minifotoja e anetarit AlbShkodra
    AlbShkodra eshte Jashte Linje Anetare Nderi
    Reg
    11-09-03
    Lokalizimi
    Londer
    Postime
    5,425

    Kryesore

    Imazhe te Ngjitura Imazhe te Ngjitura
    Njeriu lind per ta jetuar jeten, pastaj kerkon magjine e saj: dashurine, pasi e gjen... jeta stoliset me miresi... miresise i falesh dhe me engjellin tend keni nje zemer te perbashket. Te dua cmendurisht engjelli im.

  20. #20
    Minifotoja e anetarit AlbShkodra
    AlbShkodra eshte Jashte Linje Anetare Nderi
    Reg
    11-09-03
    Lokalizimi
    Londer
    Postime
    5,425

    Kryesore

    Vlora, e paperseritshme...

    Disa qytete kane aftesine te te rrembejne! Krijohet per to nje realitet paralel me histori dhe personazhe karakteristike, te cilat kthehen ne simbole te qytetit dhe e bejne te famshem. Vlora eshte e tille.

    Nga Tirana udhetimi nuk eshte i mundimshem: hyrja ne Vlore dallohet nga ullishtet e bukura qe shtrihen ne kodrat rreth saj. Prej andej duket qyteti si i zhytur si ne grope dhe pasqyra blu e detit e ben shume terheqese pamjen. Pavaresisht historive me maska, rruga ne hyrje te Vlores, rrethuar me ullishte dhe mozaiket ne gur me teme "realizmi socialist" krijojne nje atmosfere te kendshme enderrimtare per qytetin qe duket nga larg. Pasi zbret kodren, rruga vazhdon drejt brenda zemres se qytetit: shenja me e sakte se jeni brenda ne qytet eshte statuja e famshme e Ismail Qemalit ne Sheshin e Flamurit.

    Po ne ate shesh ndodhet edhe Xhamia Muradie. eshte ndertuar ndermjet viteve 1542-1557 nga arkitekti Mimar Sinani, themeluesi i arkitektures klasike osmane. Ne mes te qendres se zhurmshme xhamia e rrethuar nga nje gardh dhe peme eshte nje vend paqesor. "Nje ishull qetesie" pershkruhet nga James Petiffer ne Guiden Blu te Shqiperise. Lagjja e xhamise eshte edhe me e vjetra e qytetit; eshte nje perplasje e dhunshme e kulturave: pazari i vjeter turk ecen rrethuar nga ndertesa te stilit austriako-italian. Ndertesa shume te vecanta, por pothuaj te rrenuara. Te vjen keq kur sheh nje nga pjeset me turistike te qytetit te shkaterruar nga moskujdesja e atyre qe banojne vete ne ate qytet.

    Kodra e Kuzum Babase

    Nese gjendeni ne qender te Vlores, mjafton te ngrini syte lart per te dalluar nje nga pikat e hershme turistike ne qytet: kodren e Kuzum Babase. Thuhet qe ai eshte vend i shenjte. Ka dy menyra per t'u ngjitur deri ne maje: ne kembe ose me makine. Menyra e pare do t'ju merrte minimalisht 20 minuta me ecje normale; keshtu do ta shijoni pamjen qe shfaqet hap pas hapi. Por edhe me makine - pa u lodhur - pamja shijon njelloj. Prej andej duket i gjithe Vlora: ndertesat, porti dhe pasqyra e shndritshme e detit (presupozohet nje kohe me diell). eshte vendi ideal per te shkrepur fotografi. Nuk mungon aty edhe nje bar-restorant per te kaluar dreken ose darken.

    Prane detit, prane mbretit...

    Mjafton te ndjekesh rrugen kryesore dhe do te arrish te bregu i detit. Por embelsira lihet per ne fund! Edhe pse rruga eshte me pluhur, nese eshte kohe e mire, ju keshillojme te ecni ne kembe, keshtu do te mesoni shume per vendin dhe vendasit, por do te keni mundesi edhe te blini dicka neper dyqanet me te mira te qytetit; ose te provoni ndonje ushqim sepse ne Vlore shumica e ushqimeve jane prodhime vendase, si: vaji i ullirit, djathi apo mishi.

    Gjate rruges mund te shohesh ndertesat e vjetra te qytetit, si: teatrin "Petro Marko" apo ndertesen e Muzeut Historik te qytetit. Pallatet e reja jane ndertuar radhe: kane nje stil te vecante ne krahasim me ndertimet e reja qe jane bere ne qytete e tjera. Jane pallate te larta dhe te bardha (thone qe e bardha eshte ngjyra e preferuar e gangsterave), me forma te valezuara. Nje ndjenje bonsesni besoj i ka bere ndertuesit e pallateve te kene kujdes per harmonine e godinave te reja mes njera-tjeres; kete mund te quajme si pjesen me moderne te qytetit. Sidomos per shkak te qendres se re tregtare "Riviera", tek e cila mund te kalohen dy ore te kendshme, duke pare dyqanet ose duke ngrene nje dreke ne restorantin qe ndodhet brenda saj. Po ne ate zone gjenden edhe lokale te tjera, ku mund te pihet kafja duke shijuar pamjen nga deti. Po ne zonen e Skeles gjendet edhe shtepia historike ku eshte ngritur flamuri nga Ismail Qemali.


    Pak histori

    Vlora njihet edhe me emrin e vjeter te saj Aulon, e pagezuar keshtu nga kolonistet helene qe ne antikitet. Gjate Mesjetes, quhej Avlonya. Pas themelimit te qytetit te vogel Avlon (me kuptimin kanal) preu monedhat e veta dhe fuqia e tij shtrihej deri ne zonen e lumit te Vlores. Rendesia e qytetit u rrit sidomos me renien e Apolonise, pas ndryshimit te rrjedhes se lumit te Vjoses, prej nje termeti te rende ne fund te shekullit III e.r. prej shek. V kishte edhe nje peshkopate, pasi njelloj si Durresi u be qender e rendesishme krishtere. Qyteti ka njohur shume pushtime qe nga antikiteti deri ne lufterat boterore, mund te thuhet se ka pasur shume pak periudha kur ka qene e lire. Ka qene nje nga qendrat e vendosjes se cifuteve ne Shqiperi; rreth viteve 1519-20 kishte 609 familje cifute te ardhura ne Vlore kryesisht nga Spanja. Ne zhvillimin e saj ka njohur ulje dhe ngritje te medha deri ne shek XIX dhe fillimi i shek.XX, kur filloi te merrte rendesi te madhe si port.

    Sigurisht ngjarja me e rendesishme per shqiptaret qe lidhet me kete qytet eshte ngritja e flamurit dhe shpallja e Pavaresise me 1912, kur rrjedhimisht ky qytet u kthye ne seline e qeverise se pare te Shqiperise se pavarur. Sinagoga e vetme ne Shqiperi ndodhej pikerisht ne kete qytet, por u shkaterrua gjate Luftes se Dyte Boterore. Vlora kujtohet si qytet sidomos per lufterat e saj, si ajo e vitit 1920, pastaj kryengritja e vitit 1924 kunder Zogut. Gjate regjimit komunist ajo u be e famshme sidomos per konfliktin mes Shqiperise dhe Bashkimit Sovjetik, i cili kishte investuar ne qendren ushtarake te vendosur ne ishullin e Sazanit. Vec te tjerave ky qytet preferohej nga Enver Hoxha, i cili ftonte ne shtepine e tij verore shume personalite te njohura te kohes. Historite me te reja te luftes vijne nga '97, vit ne te cilin cdo media e huaj permendi Vloren dhe rebelet e saj. Sot gjendja eshte me e normalizuar, mund te ecesh vetem ne rruge, edhe pse je femer, pavaresisht se shpesh do t'ju duhet te duroni ashpersine e karakterit vlonjat.

    Zverneci dhe laguna e Nartes

    Dita kalohet kendshem duke e zbuluar Vloren dhe rrethinat e saj: permes pyllit te pishes nga veriu i qytetit dhe gjate nje gadishulli ranor te fshatit te vjeter turistik te Zvernecit. Rreth 13 km larg qytetit - me nje pozicion mjaft te bukur ne maje te nje kodre - Zvernecit i shtrihet perballe nje tablo teper relaksuese: laguna e Nartes dhe nje hapesire deti pak a shume e gjere, e mbyllur dhe e rrethuar nga duna rere. Pasi arrini qendren e fshatit, duhet te ngjisni kodren per rreth 200 m; prej andej duken pamjet me te bukura te bregut te Adriatikut: poshte kodres permes ullinjve te shperndare deri te gadishulli i vogel, i lidhur me token me ane te nje delte te vjeter, qe perfundon ne tri kodra majft te vogla, por terheqese, te cilat e rrethojne ne gjeresi lagunen. Brenda lagunes ka dy ishuj, me i madhi i pyllezuar me qiparisa rreth 800 m me 100 m; ndersa ishulli me i vogel ndodhet ne veri, rreth 150 m me 100 m. Nga ana veriore e lagunes nje bisht i gjate dhe i holle toke ranore del ne detin e hapur me dy ishuj te vegjel 150 m brenda ne det, kurse pertej vijne kodrat binjake te ishullit te Sazanit. Kjo tablo ka ngecur e tille per qindra vjet, ndaj edhe te krijon pershtypje te vecanta, sidomos pamja e mases se erret te gadishullit te Karaburunit.

    Historia e Zvernecit tregon per lashtesine e tij. Ka qene port teper i frekuentuar ne periudhen e lashtesise dhe ne Mesjete. Ne ate periudhe njihej me emrin Spinarica, kur per nje kohe te shkurter e mbajten nen drejtim Anzhuinet e Sicilise. Me pushtimin turk pushoi se ekzistuari si nje qender e rendesishme portuale. Afer fshatit jane gjetur mbetje parahistorike, ndaj mund t'u interesoje edhe te apasionuarve te arkeologjise.

    E bukura Amantia!

    Rreth 31 km nga Vlora ndodhet qendra arkeologjike e Amantias: germimet kane zbuluar skulptura ilire teper te bukura, qe sot gjenden ne muzeun e Tiranes, si dhe rrenojat e ndertimeve ilire, helenistike, duke perfshire nje anfiteater unikal. 5 km nga fshati i Drashovices (rruges per ne Tepelene) ndodhet fortesa kodrinore e Zharres. Ndiqni rrugen per ne Kote (8 km), ku rruga kapercen lumin dhe vazhdoni majtas (7 km) per ne fshatit Vajze. Amantia ndodhet ne maje te nje kodre konike te zhveshur ne te majte te rruges kryesore, pothuaj 4 km larg Vajzes.

    Fshatrat e bregut te lumit te Vlores

    Nje udhetim interesant do te ishte pershkrimi i fshatrave te Bregut te Lumit te Vlores; secili nga keto fshatra ka nje histori te veten per te treguar pasi vlonjatet mund te te mbajne net me radhe, perpara nje sofre me mish dhe raki, duke treguar dhe duke treguar histori. eshte nje menyre tradicionale e te konceptuarit te qejfit, sidomos per burrat. Natyra u ka falur ketyre fshatrave nje bukuri pothuaj perrallore: jane vende te egra, por plot sharm; perzier me nje hije te rende, qe tregon dicka nga karakteri i leberve te asaj zone. Dua te vecoj ketu fshatin e babait tim, Terbacin. Ndodhet ne rreze te malit shkembor te Tranajoit dhe ata qe e shohin per here te pare e kane perjetuar si nje bukuri tronditese; vec te tjerave aty piqet mishi me i mire ne gjithe Laberine.

    Ku te zini vend dhe te hani

    Kjo nuk do te jete problem pasi bizneset kryesore ne Vlore jane dyqanet, restorantet dhe hotelet. Ne qender te qytetit mund te gjenden dy-tre hotele te rregullta, por asgje e jashtezakonshme. Jane te lira 100 per person, por te pastra. Hotelet dhe shtepite private te disponueshme mund t'i gjeni rruges se bregdetit, duke vajtur drejt Orikumit. Hotel "Bolonja" eshte i keshillueshem, por me i shtrenjte, sidomos sezonin e nxehte. Nese zbrisni ne qender dhe jeni te uritur, ne trotuarin e djathte, duke zbritur nga Skela (perballe stacionit te autobuseve) ndodhet nje fast-food i mire. Gatimet aty jane te shumellojta, majde edhe gatime si nga dora e shtepise. Pastaj restorantet dhe baret me te mira ndodhen pergjate rruges qe te con ne lagjen e Skeles. cmimet pergjithesisht nuk jane edhe aq te lira, pothuaj njelloj me Tiranen.
    Imazhe te Ngjitura Imazhe te Ngjitura
    Njeriu lind per ta jetuar jeten, pastaj kerkon magjine e saj: dashurine, pasi e gjen... jeta stoliset me miresi... miresise i falesh dhe me engjellin tend keni nje zemer te perbashket. Te dua cmendurisht engjelli im.

  21. #21
    Minifotoja e anetarit AlbShkodra
    AlbShkodra eshte Jashte Linje Anetare Nderi
    Reg
    11-09-03
    Lokalizimi
    Londer
    Postime
    5,425

    Kryesore

    Durresi, metropoli me antik

    Thuhet se Ciceroni nuk deshi me te studionte ne Dyrrahun e vjeter, pasi qyteti ishte shume i levizshem dhe i zhurshmem, keshtu vajti ne Apolloni. Durresi eshte i tille edhe sot. Edhe pse nga vete durrsaket perkufizohet si “qyteti ku nuk ndodh asgje” pasditet e veres jane te zhurmshme dhe plot njerez. Gjurmet e metropolit antik gjenden kudo ne Durres dhe kjo pjese e vogel toke ruan ende nje pjese te historise tone dhe botes se vjeter. Vetem 30 minuta larg kryeqytetit bregdeti i tij tradicionalisht ka qene shtepia e dyte e tiranasve ndersa vitet e fundit po kthehet ne vendpushimin e preferuar edhe nga shqiptaret jashte kufijve te Shqiperise. eshte e lodhshme ne fakt gjithe rremuja e krijuar nga invesitmet me te fundit ne kete bregdet, por llogjika na ben te shpresojme se gjithe ai invesitm do te sjelle frytet e veta ndoshta per disa vjet. Pothuaj i paperballueshem eshte kontrasti mes te cilit jeton ky qytet: rrenojat antike mes pallateve parafabrikat te socializmit, arkitektura intaliane e disa rrugeve dhe ndertesave, pluhuri i rrugeve tipike shqiptare, dhjetra pallate te reja (te bukura dhe te shemtuara), plazhe ranore, mbushur me turiste, plehrat dhe gardhet ndarese te atyre qe tani zoterojne nga nje rrip rere dhe deti.

    Brenda ne qytet
    jeta ka nje ritem me te qete sesa ne plazhin e mbipopulluar. Pergjithesisht restorantet dhe lokalet jane perqendruar te shetitorja kryesore “Taulantia” : profili i klienteles qe presin keto lokale dallohet qe pa hyre brenda. Keshtu mund te gjeni ate qe ju pershtatet me shume. Me te rinjte zgjedhin Torren, nga veranda e te ciles mund te shijosh nje perendim magjik. Atmosfera ne kete vend eshte tipike verore, muzika e larte dhe te rinjte qe e frekuentojne bejne te duket nje nga lokalet me te preferuara. Me tutje ndodhen edhe “London Tower” nje nga lokalet me te reja ne kete zone, me nje mobilim shume te vecante dhe kuzhine te zgjedhur, ka rene shpejt ne sy si nje nga vendet e zgjedhura brenda qytetit. Nder specialitet e restoranteve ne Durres, eshte guzhina italiane, sidomos picat. Keshtu pak me tutje, ne te njejten rruge ndodhet edhe piceria “4 Stinet”, nje nga krenarite e durrsakeve. Vetem brenda ne qytet mund te egzistojne mbi 10 piceri, te standarteve te ndryshme. Me te shtrenjat ndodhen ne shetitoren kryesore te qytetit.

    Plazhet e Durresit
    shtrihen nga Kepi i Rodonit deri te Shkembi i Kavajes: rrethuar nga peme. Natyraliteti i ketij vendi ndoshta po zhvleresohet dita dites per shkak te rremujes se ndertimeve te fundit. Megjithate nga vizitat e fundit qe kemi bere ne keto plazhe mund t'i pershkruajme vetem me nje fjale: mbipopullim! Turistet me te shumte, sipas statistikave jane kosovare.

    Mund te thuash se zonat e plazheve ndajne te njejten pasterti te reres dhe ujit te detit, por gjithsesi zonat e pushimit dallohen nga shtrenjtesia e hoteleve apo restoranteve ndertuar shume afer plazhit. Komplekset e medha te pushimit jane disa dhe perfshijne: hotele, restorante, pishina, qendra argetimi dhe lojrash te ndryshme. Keto jane edhe hotelet me te shtrenjta ne Durres, edhe pse brenda tyre mund te gjesh dhoma me cmime te ndryshme. Ne Hotel “Florida” mund te marresh nje dhome te mire per mesatarisht 3000 lek nata, ose nje dhome jo shume te mire me kater shtreter per 1000 lek nata. Disa hotele te tjera nuk e perdorin kete praktike dhe nuk leshojne dhomat vizitoreve te rastesishem, pasi duan te ruajne nje klientele fikse me te ardhura te sigurta si: “Belinda”, “Pameba”, “Benilva” etj.

    Hotelet me te lira, ndersa vijon pergjate rruges se plazhit jane te dallueshme qe nga emrat e tyre; disa nuk kane asnje tabele treguese, por jane fort te dallueshme ngritur rradhe buze detit. Dhomat mund t'i gjeni per shume lire edhe sa per te kaluar naten, gjithsesi ne shumicen e rasteve dhomat jane te pastra dhe me kushtet minimale. Persa i perket restoranteve, emrat e hoteleve te medha ofrojne ushqim te mire, sidomos te guzhines italiane dhe gatimeve te detit. Restorantet popullore me emra patriotike jane gjithashtu te shumte, por nuk eshte e garantuar cilesia dhe pastertia e ushqimit.

    Pishinat per mode apo nevoje?
    Komplekset e medha turistike si “Pameba”, “Belinda”, “Adriatiku” ofrojne edhe pishina, te cilat frekuentohen shume pavaresisht cmimeve te kripura (700-800 lek per person), pasi uji eshte i paster dhe mjedisi me i zgjedhur.

    Pistat
    Jane te famshme Pistat ne plazhin e Durresit: ne darke ato kthehen ne salla vallezimi mbi det. Ne plazhin Iliria gjenden dy pista: e Vogla dhe e Madhja. Pasi perendon dielli buza e detit trasformohen ne nje shetitore dhe pistat ne kete plazh jane dy nga vendet ku ndalojne pushuesit gjate darkes. Pista e vogel eshte nje mjedis i hapur dhe i kendshem, ndersa e Madhja eshte me e populluar.

    Ne plazhit Teuta, ndodhet “breshka” ose nje Piste tjeter e vogel, ku ka nje lokal dhe restorant. Ne darke aty shkojne me shume turistet e ardhur nga periferite dhe mjedisi eshte tipik. Nje tjeter me nje emer shume ekzotik eshte ndertuar ne plazhin e Currilave dhe funksionon si nje disko e madhe. Mjedesi eshte modern dhe muzika komercale: latine, hip-hop etj.

    Festat verore ne Durres
    Gjate veres organizimet festive jane te zakonshme: zakonisht ato kane profile te caktuara te muzikes, mjedisit dhe cmimesh. Zakonisht keto festa organizohen ne fund-jave, pasi vizitoret me te shumte vijne nga kryeqyteti. Ato mund te zhvillohen ne plazh, ose ne afersi te Malit te Robit.



    Durresi, i zbuluar
    eshte e rendesishme ta shohesh kete qytet ne kompleksitetin e vet, sepse keshtu mund te shijosh ate cfare ofron vertet. Zbulimet me te rendesishme dhe me te shumta arkeologjike ne Shqiperi ndodhen sigurisht ne Durres dhe kete sezon veror ndoshta ia vlen me shume ta shfrytezosh qytetin per turizem arkeologjik apo kulturor, sesa per plazhin e tij. Mund te shpenzosh disa dite duke vizituar rrenojat, mozaiket, kishat dhe xhamite ne kete qytet. Disa nga vendet per t'u vizituar jane:

    Anfiteatri
    Ndertitmi i perket shek I, II te eres tone. Per nga madhesia mund te krahasohet me anfiteatrin e Polas apo Pompeut. Ka formen eklipsi dhe nje kapacitet prej 15-20 mije spektatoresh, fakt ky qe deshmon popullsine e madhe te Dyrrahut antik. Brenda tij jane galerite, teper interesante per t'u vizituar sidomos per mozaiket dhe tekniken e vecante te ndertimit.

    Bukuroshja e Durresit
    Siperfaqja e mozaikut ka trajten e nje eklipsi me diameter; i madhi 5.1m dhe i vogli 3m. Ne qender eshte nje figure shume e vecante gruaje, me nje qendrim munumental, floke te verdha, baluket e vogla i rrine si kurore dhe mbi to dallon nje diademe ne forme spirali me ngjyre te zeze. Punimi i vecante dhe shume delikat, sidomos fytyra engjellore e gruas, e ka bere kete mozaik shume te famshem, duke e kthyer ne nje nga simbolet e qyteti antik. Nepermjet linjave te zeza dhe gri evidentohen qarte konturet e hundes, mjekres, syve dhe gojes. Mozaiku ka nje punim teper te vecante: eshte ndertuar me gure te vegjell zalli natyral shumengjyresh te vendosur mbi nje shtrese llaci dhe eshte nje nga shembujt me te vjeter te kesaj menyre te te berit art, zbuluar deri ne kohen tone. Ky mozaik ndodhet edhe ne Muzeun Historik Kombetar ne Tirane.

    Banka e Shqiperise
    Ndertesa ndodhet ne nje nga rruget kryesore te qytetit: arkitektura e vecante e dallon menjehere, sidomos statuja ilire e vendosur ne ballin e nderteses.

    Xhamite e Durresit
    Dy me te rendesishmet jane Xhamia e Madhe dhe e Vogla “Faith”. E para eshte ndertuar ne vitet 30 dhe eshte xhamia e dyte me e madhe ne Ballkan. Gjate revolucioneve kulturore socialiste kjo xhami u demtua por pas viteve 90 u rikonstruktua serish, duke marre pamjen e dikurshme: sot ketu kryhen ritet fetare nga shume myslimane shqiptare. Nder te tjera zhamia eshte edhe nje vend i mesimit te kultures dhe fese muslymane. Ndersa Xhamia e Vogel eshte shume me e vjeter, eshte ndertuar rreth 500 vjet me pare. Dokumentet e vjetra tregojne se xhamia eshte ndertuar mbi nje kishe te vjeter bizantine dhe eshte nje momumet historiko-kulturor teper i rendesishem i qytetit.

    Muzeu Arkeologjik dhe Muzeu Etnografik
    Muzeu Arkeologjik dhe ai Etnografik jane shume interesante per t'u vizituar. I pari eshte ndertese moderne dhe mban brenda rreth 18000 objekte arkeologjike te fondit themeltar te ekspozuara. Muzeu Etnografik ka nje pamje krejtesisht tjeter: ndertesa eshte prej guri dhe ndjesia e familjaritetit kur hyn brenda eshte e menjehershme. Oborri dhe dekorimet tradicionale shqiptare te bejen te ndihesh sikur je ne nje shtepi te vjeter shqiptare, shpesh punonjeset e Muzeut, ulen ne hijen e shkalleve dhe ngjajne me nuset e shtepise. Atmosferen e krijojne edhe punimet e tradites te vendosura shume natyralisht ne 5 dhomat e katit te dyte te muzeut.

    Ku mund te zini vend dhe te hani

    Restorantet
    e mira dhe relativisht te shtrenjta jane ato qe gatuajne ushqime deti, sidomos ne zonen e Vollges jane perqendruar disa te tilla, si “Orienti” ; “London Tower”; “Keshtjella” ose ne Currila ndodhet nje nga restorantet me te njohura “Aragosta”, “Camel”. Ndersa ne plazh me te rregulltat jane “Green Park” , “Canal Grande”, “Benilva” (ne afersi te Shkembit te Kavajes); “Belinda”, “Ane Deti” (Golem).

    Hotelet ndahen ne “shume te shtrenjta” dhe “normale”. Me shume hotele te llojit te pare jane te perqendruara ne Golem ose ne plazhin Iliria. Hotelet me te lira jane ato me pronare shqiptare jashte kufijve, te dallueshme nga emrat e qyteteve prej nga vijne, si Tetova, Gjilani, etj.

    Varri i shenjte dhe mozaiku permbi… (Zbulimi i Sali Hidrit)

    Toka i di te gjitha sekretet! I fsheh dhe i ruan brenda saj, deri sa vjen momenti qe t'i shfaqi serish. Toka i lidh njerezit neper shekuj; si gjenet qe trasmetohen nga brezi ne brez, percillen njelloj edhe historite njerezore. “Ne 4 tetor, vitit 1981 ora 4 e pasdites, zbulova i vetem gershetin e pare te mozaikut te Arapajve, ne Baziliken e Shen Mehillit. Per rreth 8 ore nuk ia thashe asnjeriut kete …” thote arkeologu dhe historiani Sali Hidri, aktualisht drejtori i Muzeut Etnografik ne Durres.

    Saliu (63 vjec) ndodhej ne zyren e tij, brenda Muzeut Etnografik, ulur perballe nje makine shkrimi, kur u takuam. Vitet e fundit ai nuk ka pushuar se shkruari libra, mbi njerezit dhe historine e Durresit. “Une vetem kam shkruar keto vitet e fundit” thote ai gati me duf, sikur tastet e makines se shkrimit te ishin lidhur me pulsin e ketij burri, ende shume energjik, pavaresisht peripecive qe i pati rezervuar jeta. “Ne '74-en ne filluam germimet e para ne kodrat e Mehillit. Atehere aty, mbi kollonat e vjetra jetonte nje plake ne nje kasolle. Ne germuam rreth kasolles dhe gjetem muret e para te Bazilikes” tregon Hidri. Aty ndalon se foluri dhe me jep nje nga librat e tij, per te me treguar vazhdimin e historise. Nuk me thote arsyen, por nje vit pas zbulimit te Hidrit dhe bashkeshortes se tij, ate e largojne nga Durresi dhe e cojne te punoje neper fshatra. Kjo histori e prek; ai ul syte dhe dicka thote per jeten dhe njerezit e keqinj qe takojme gjate saj.

    Por eshte zbulimi i tij qe e frymezon vazhdimisht; permendesh fillon te me shpegoje sesi eshte i ndertuar mozaiku. Nje skulpture plastike dekorative, me permasa 66x29 - mozaiku eshte nje punim teper fin. Sipas Hidrit, mozaiku ka teme fetare kristiane: ne qender te tij qendrojne figurat e dy barinjve njeri me shkop ne dore ndersa tjetri me nje litar, te cilet simbolizojne kishen dhe kujdesin e saj per besimtaret. Figurat e qenit dhe bagetive jane vendosur prane tyre. Tre kuajt, (i bardhe, i zi dhe ngjyre hiri) simbolizojne tre kuajt e apokalipsit. Mozaiku, nuk ka vetem funksion dekorativ per Baziliken, pasi nen te eshte zbuluar nje varr; eshtrat e gjetura tregojne se aty jane varrosur nje grua dhe nje burre. “Une mendoj se varri duhet t'i perkiste njerezve shume te njohur dhe te respektuar, nga banoret dhe kisha. Ndaj ky vend kosiderohej i shenjte”, thote Hidri.

    Muret me te vjetra te Bazilikes, i perkasin periudhes se Justinianit (shek.6) dhe qe nga ajo kohe e deri ne ditet tona, kodrat e Shen Mehillit, konsiderohen si vend i shenjte. Aty jane gjetur edhe tyrbe, qe do te thote se edhe ne kohen e pushtimit osman ky vend ka funksionuar si faltore, ndersa sot ne dritaren e ngushte te varrit te vjeter njerezit e zones kane ndezur qirinj.

    “Si ne asnje vend tjeter te rajonit, ne Shqiperi monumentet shpirterore jane ruajtur si te tilla, vetem jane transformuar per t'i mbijetuar kohes”, thote arkeologu.

    Keshtu, nisi gjithcka me nje varr, qe u shenjterua. Ne shekuj shume njerez do jene ulur ne gjunje, prane atyre rrenojave, kane hedhur monedha dhe kane bere sakrifica qe lutjet e tyre te degjoheshin. Thuhet se perandori Aleksander eshte fshehur ne tempullin antik; thuhet se tempullit i kane vene zjarrin dhe brenda tij kane vdekur te djegur shume njerez. Ne shekullin XX, pikerisht ne vitin 1974 arkeologu Sali Hidri me gjashte punetore te tjere, hoqi dheun dhe zbuloi majen e Bazilikes se vjeter, i cili ndoshta eshte zbulimi me i madh i jetes se tij. Toka ruan zinxhirin e historise dhe Hidri qe e nxorri nga dheu, eshte i lidhur me te pazgjidhshmerisht.
    Imazhe te Ngjitura Imazhe te Ngjitura
    Njeriu lind per ta jetuar jeten, pastaj kerkon magjine e saj: dashurine, pasi e gjen... jeta stoliset me miresi... miresise i falesh dhe me engjellin tend keni nje zemer te perbashket. Te dua cmendurisht engjelli im.

  22. #22
    Minifotoja e anetarit Administratori
    Administratori eshte Jashte Linje Administratori Pedestrian Killer Champion
    Reg
    06-07-02
    Lokalizimi
    Chicago
    Postime
    2,935
    Faqe ne Ditar
    10
    Images
    2408

    Icon8 Muzeu i gatimit, arkitektures dhe shijes tradicionale

    Imazhe te Ngjitura Imazhe te Ngjitura
    Always be yourself, express yourself, have faith in yourself, don't go around looking to duplicate a successful personality.

  23. #23
    Minifotoja e anetarit Administratori
    Administratori eshte Jashte Linje Administratori Pedestrian Killer Champion
    Reg
    06-07-02
    Lokalizimi
    Chicago
    Postime
    2,935
    Faqe ne Ditar
    10
    Images
    2408

    Icon8 Korca, "provinca" me lokale nate

    Imazhe te Ngjitura Imazhe te Ngjitura
    Always be yourself, express yourself, have faith in yourself, don't go around looking to duplicate a successful personality.


Tema te ngjashme

  1. Udhetim ne Europe
    By eden in forum Chit-Chat
    Pergjigje: 23
    Postimi i Fundit: 27-05-2012, 13:30
  2. Te mbledhura aty ... ketu ... neper chat ...!
    By Administratori in forum Letersia
    Pergjigje: 1
    Postimi i Fundit: 17-07-2006, 12:11
  3. a jane te korruptuar prof. neper universitete?
    By sunboy in forum Tema shoqerore
    Pergjigje: 6
    Postimi i Fundit: 26-06-2006, 16:19
  4. Udhetim neper mrekullite e botes
    By Administratori in forum Guida dhe udhetime Turistike
    Pergjigje: 12
    Postimi i Fundit: 08-05-2004, 08:55
  5. Vende turistike neper bote!
    By AlbShkodra in forum Kuriozitete
    Pergjigje: 5
    Postimi i Fundit: 14-01-2004, 16:56

Tags for this Thread

مواقع النشر (المفضلة)

مواقع النشر (المفضلة)

Rregullore Postimi

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

  • English
  • Shqip
  • Italiano
  • Deutsch
  • Français
  • Español
  • Hrvatski
  • Svenska
  • Russian
  • Nederlands
  • Arabic
  • Türkçe
  • 简体中文
Rreth nesh | Ndihme | Reklama | Sherbime | Kushtet e Perdorimit | Politika e Privatesise | Rss
Copyright © 2001- Parajsa.com All rights reserved.